Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

STAROSTWO POWIATOWE W MIĘDZYRZECZU
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor - inspektor

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami

Data udostępnienia: 2024-05-08

Ogłoszono dnia: 2024-05-08

Termin składania dokumentów: 2024-05-22 15:00:00

Nr ogłoszenia: 8.2024

Id ogłoszenia: OR.2110.8.2024

Zlecający: Starosta Międzyrzecki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
 
  1. Wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w uznaniu przepisów o kształceniu wyższym o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na tym stanowisku (najlepiej o specjalizacji geodezja i kartografia lub pokrewne).
  2. Doświadczenie zawodowe – udokumentowanie zatrudnienia, stażu pracy w jednostkach administracji publicznej, w okresie co najmniej pół roku.
  3. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
  4. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
  6. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. Nieposzlakowana opinia.
  8. Wiedza ogólna na temat Powiatu Międzyrzeckiego.
  9. Znajomość regulacji prawnych z zakresu geodezji i kartografii, przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne dostępu do informacji publicznej, ochrony danych osobowych, ochrony informacji niejawnych.
  10. Posiadanie prawa jazdy kat. B.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Umiejętność obsługi komputera oraz pakietu oprogramowania biurowego.
  2. Mile widziany staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego na podobnym stanowisku.
  3. Dodatkowym atutem będzie znajomość programów do obsługi i prowadzenia baz, tj. EWMAPA, EWOPIS oraz OŚRODEK do rejestracji spraw w PODGiK.
  4. Komunikatywność w mowie i piśmie.
  5. Umiejętność prawidłowej organizacji pracy oraz stosowania prawa w praktyce.
  6. Obowiązkowość, samodzielność, staranność, rzetelność, systematyczność.
  7. Wysoka kultura osobista.
  8. Odporność na stres.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Weryfikacja przekazanych do organu zbiorów danych lub innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych lub prac kartograficznych.
  2. Realizowanie prac związanych z cyfryzacją materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
  3. Realizacja zadań wynikających z przepisów o wyłączaniu materiałów zasobu z zasobu oraz przekazywania do archiwum państwowego.
  4. Udostępniania materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego wykonawcom prac geodezyjnych i kartograficznych oraz osobom prawnym i fizycznym.
  5. Uczestniczenie w realizacji prac związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków.
  6. Prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących wyjaśnień w zakresie rodzaju i zakresu rzeczowego udostępnianych materiałów zgromadzonych w zasobie geodezyjnym i kartograficznym.
  7. Uczestniczenie w pracach ds. realizacji zamówień publicznych na wykonywanie prac geodezyjnych oraz udział w komisjach przetargowych.
  8. Prowadzenie sprawozdawczości z zakresu spraw związanych z prowadzeniem powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. praca biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu
  2. czas pracy: pełny wymiar tj. 40 godzin tygodniowo
  3. stanowisko pracy w pokoju na IV piętrze jedno lub dwuosobowym
  4. większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej
  5. praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, wymagająca sprawności obu rąk
  6.  wysiłek głównie umysłowy, praca wymagająca dużej koncentracji
  7. obsługa urządzeń biurowych (skaner, drukarka),
  8.  bezpośredni kontakt z komórkami urzędu
 
W przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2022 poz.530 ze zm.) pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy wraz z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

poniżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  2. Curriculum vitae.
  3. List motywacyjny.
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  5. Ewentualnie inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności.
  6. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
  7. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  8. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  9. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie wymienionego stanowiska.
  10. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) do celów związanych z rekrutacją na stanowisko od podinspektora do inspektora w Wydziale GN.
 
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie zobowiązana do dostarczenia pracodawcy zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-05-22 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć:
  • w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu (pokój nr 106, I piętro) lub,
  • pocztą elektroniczną na adres sekretariat@powiat-miedzyrzecki.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub,
  • poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP
Na kopercie lub w tytule przesyłek elektronicznych należy umieścić napis: „Dotyczy naboru na stanowisko od podinspektora do inspektora w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami”.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe, 66-300 Międzyrzecz, ul. Przemysłowa 2

VII. Informacje dodatkowe:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
 
Nabór przeprowadzony zostanie w formie konkursu realizowanego w dwóch etapach:
  • I – etap sprawdzenie pod względem formalnym złożonych ofert,
  • II – etap, część pisemna oraz rozmowa kwalifikacyjna, sprawdzające poziom wiedzy kandydatów.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zakwalifikowani do poszczególnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminach telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Oferty niekompletne, otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone. Nie udzielamy odpowiedzi pisemnych na złożone oferty. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 95/742 84 22 lub 504 249 850.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Administratorem danych jest Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu. Podstawą przetwarzania danych są kompetencje powiatu wynikające z ustawy o samorządzie powiatowym, a cel przetwarzania danych nie wykracza poza te kompetencje. Szczegółową podstawę prawną zawarto w treści niniejszego dokumentu. Dane mogą być przekazane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania przepisami prawa lub na podstawie umowy, np. na serwis systemów informatycznych. Dane przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane. Na zasadach art. od 15 do 22 RODO możesz wnieść skargę do organu nadzoru, wnieść sprzeciw wobec przetwarzania, żądać dostępu do danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, usunięcia, przeniesienia danych, cofnąć zgodę na przetwarzanie, gdy podstawą przetwarzania danych była zgoda. Obowiązek podania danych może wynikać wyłącznie z wymagań ustawowych chyba, że jest warunkiem zawarcia umowy. W razie konieczności uszczegółowienia powyższych informacji możesz zapoznać się z klauzulami informacyjnymi dostępnymi w urzędzie, na stronie BIP lub skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych Krzysztofem Pukaczewskim pukaczewski@hotmail.com

Załączniki