Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor - główny specjalista
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Biuro Starosty
Data udostępnienia: 2019-01-03
Ogłoszono dnia: 2019-01-03 przez Grażyna Tomaszewska
Termin składania dokumentów: 2019-01-14 14:00:00
Nr ogłoszenia: 1/2019
Id ogłoszenia: OR.2110.1.2019
Zlecający: Starosta Międzyrzecki
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- co najmniej 3-letni staż pracy, dla głównego specjalisty 4-letni
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- nieposzlakowana opinia oraz nienaganny przebieg dotychczasowej pracy zawodowej
- znajomość ustaw: o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, Prawo o stowarzyszeniach, o sporcie, o fundacjach, o dostępie do informacji publicznej, o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego, o ochronie danych osobowych, prawo prasowe oraz Kodeksu postępowania administracyjnego
b. Wymagania dodatkowe:
- biegła znajomość pakietu biurowego Microsoft Office (MS Word, MS Excel), obsługa poczty elektronicznej
- komunikatywność w mowie i piśmie
- umiejętność prawidłowej organizacji pracy oraz stosowania prawa w praktyce
- obowiązkowość, samodzielność, staranność, rzetelność, dokładność
- umiejętność działania w zespole i w sytuacjach stresowych
- umiejętność analitycznego rozwiązywania problemów
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- obsługa administracyjna Zarządu Powiatu
- udostępnianie obywatelom uchwał, projektów i innych dokumentów wynikających z realizacji zadań publicznych wykonywanych przez Zarząd Powiatu
- sprawowanie nadzoru nad działalnością stowarzyszeń oraz prowadzenie ewidencji uczniowskich klubów sportowych i klubów sportowych, działających w formie stowarzyszenia, których statuty nie przewidują prowadzenia działalności gospodarczej
- przygotowywanie pozwoleń na przeprowadzenie zbiórek publicznych na obszarze powiatu lub jego części obejmującej więcej niż jedną gminę
- prowadzenie spraw dotyczących fundacji
- prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi składanymi Staroście
- budowanie relacji z mediami i reprezentowanie stanowiska władz w środkach masowego przekazu
- tworzenie tekstów informacyjnych, reagowanie na krytykę prasową
- budowanie strategii komunikacji medialnej urzędu
- umieszczanie informacji na stronie internetowej urzędu oraz na profilach portali społecznościowych powiatu i starostwa
- bieżąca obsługa informatorów prasowych starostwa zamieszczanych w mediach
- bieżący monitoring mediów
- wprowadzanie do Biuletynu Informacji Publicznej starostwa informacji podlegających udostępnieniu z zakresu tematyki prac Zarządu Powiatu, oświadczeń majątkowych oraz innych należących do zakresu czynności
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej windykacji należności cywilnoprawnych przekazanej do Biura Starosty przez Wydział Finansów w celu ich potwierdzenia w postępowaniu sądowym i ich wyegzekwowania oraz bieżące sygnalizowanie zagrożeń nieterminowego ich dochodzenia
- przygotowywanie decyzji i pism związanych z udzielaniem ulg w spłacie zobowiązań podatkowych nieprzypisanych innym komórkom organizacyjnym starostwa
- przygotowywanie i przekazywanie do wysyłki korespondencji dotyczącej spraw prowadzonych przez dyrektora Biura Starosty
- przygotowywanie i przekazywanie do archiwum dokumentów Biura Starosty
Zakres odpowiedzialności na stanowisku:
- odpowiedzialność za wykonanie powierzonych zadań szczegółowych wg kryterium legalności, rzetelności i gospodarności
- odpowiedzialność za zabezpieczenie warunków zachowania tajemnic ustawowo chronionych
- odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w rozumieniu ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w obszarze ustalonym zakresem czynności oraz procedurami i regulaminami obowiązującymi w Starostwie Powiatowym w Międzyrzeczu.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Warunki pracy na stanowisku: I piętro budynku, praca przy monitorze, oprogramowanie stosowane w starostwie oraz dostęp do programu informacji prawnej.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
poniżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny
- Curriculum vitae
- Kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie
- Ewentualnie inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie wymienionego stanowiska
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych do celów rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych - Dz. U.2018.1000 z późniejszymi zmianami).
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie zobowiązana do dostarczenia pracodawcy zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2019-01-14 14:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
- w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu (pokój nr 106, I piętro) lub
- pocztą elektroniczną na adres sekretariat@powiat-miedzyrzecki.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub
- poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP.
Na kopercie lub w tytule przesyłek elektronicznych należy umieścić napis: „Dotyczy naboru na stanowisko od podinspektora do głównego specjalisty w Biurze Starosty”.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone dokumenty aplikacyjne nie wykorzystane w procesie naboru zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej starostwa.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe, 66-300 Międzyrzecz, ul. Przemysłowa 2
VII. Informacje dodatkowe:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.