Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Sekretarz Powiatu Międzyrzeckiego
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu
Wymiar etatu: Pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: -
Data udostępnienia: 2015-02-03
Ogłoszono dnia: 2015-02-03 przez Grażyna Tomaszewska
Termin składania dokumentów: 2015-02-13 15:00:00
Nr ogłoszenia: 2/2015
Id ogłoszenia: OR.2110.2.2015
Zlecający: Starosta Międzyrzecki
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym
- Posiadanie co najmniej czteroletniego stażu pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, w tym:
- co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub
- co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych - Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Nieposzlakowana opinia
- Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej i zespołu
- Komunikatywność, odpowiedzialność, sumienność
- Samodzielność, kreatywność, obowiązkowość, dyspozycyjność
- Znajomość zagadnień i problematyki Powiatu Międzyrzeckiego
- Znajomość przepisów prawnych:
- Kodeksu postępowania administracyjnego
- Kodeksu cywilnego
- Kodeksu pracy
- ustawy o samorządzie powiatowym
- ustawy o pracownikach samorządowych
- ustawy o ochronie danych osobowych
- ustawy Prawo zamówień publicznych
- ustawy o finansach publicznych
- instrukcji kancelaryjnej - Posiadanie prawa jazdy kat. B.
b. Wymagania dodatkowe:
- Odporność na stres i sytuacje konfliktowe.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania Starostwa
- Nadzorowanie toku i terminowości wykonywanych zadań
- Opracowywanie projektu statutu powiatu, projektów aktów regulujących organizację i zasady funkcjonowania Starostwa, projektów ich nowelizacji oraz nadzór nad przestrzeganiem postanowień tych aktów
- Inicjowanie działań usprawniających pracę Starostwa
- Zapewnianie materialno-technicznych warunków pracy Starostwa
- Nadzorowanie procesu informatyzacji, zakupów środków trwałych, remontów i gospodarki powierzchnią użytkową budynków wchodzących w skład siedziby Starostwa
- Organizowanie zamówień publicznych oraz nadzór nad realizacją procedury ich udzielania
- Pełnienie roli pełnomocnika do spraw wyborów (urzędnika wyborczego)
- Koordynowanie prac związanych z funkcjonowaniem Biuletynu Informacji Publicznej
- Nadzorowanie prawidłowości udostępniania informacji publicznych
- Sprawowanie nadzoru w zakresie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej, przepisów jednolitego, rzeczowego wykazu akt, instrukcji archiwalnej, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych
- Nadzorowanie funkcjonowania kontroli wewnętrznej w Starostwie
- Sprawowanie nadzoru nad porządkiem i dyscypliną pracy w Starostwie
- Podejmowanie działań zapewniających prawidłowe funkcjonowanie i ochronę Starostwa w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny.
- Wykonywanie innych zadań powierzonych przez Starostę Międzyrzeckiego.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny
- Curriculum vitae
- Kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie
- Ewentualnie inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy
- Kserokopia prawa jazdy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ściganez oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie wymienionego stanowiska
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych do celów rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych - Dz. U.2014.1182 j.t.).
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie zobowiązana do dostarczenia pracodawcy zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Skazanych.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2015-02-13 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
- w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu (pokój nr 106, I piętro) lub
- pocztą elektroniczną na adres sekretariat@powiat-miedzyrzecki.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub
- poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP
Na kopercie lub w tytule przesyłek elektronicznych należy umieścić napis: „Dotyczy naboru na stanowisko Sekretarza Powiatu Międzyrzeckiego”.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone dokumenty aplikacyjne nie będą zwracane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.powiat-miedzyrzecki.pl oraz na tablicy informacyjnej starostwa.
Złożone dokumenty aplikacyjne nie będą zwracane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.powiat-miedzyrzecki.pl oraz na tablicy informacyjnej starostwa.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe, 66-300 Międzyrzecz, ul. Przemysłowa 2
VII. Informacje dodatkowe:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.