Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Młodszy referent - podinspektor
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu
Wymiar etatu: niepełny
Ilość etatów: 1/2
Wydział: Biuro Rady Powiatu
Data udostępnienia: 2014-01-07
Ogłoszono dnia: 2014-01-07 przez Grażyna Tomaszewska
Termin składania dokumentów: 2014-01-20 16:00:00
Nr ogłoszenia: 1/2014
Id ogłoszenia: OR.2110.1.2014
Zlecający: Starosta Międzyrzecki
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe I lub Ii stopnia administracyjne lub prawnicze, ewentualnie studiowanie na kierunkach prawo lub administracja
- minimum 6 miesięczny staż (także absolwencki) w administracji samorządowej
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- nieposzlakowana opinia
- nienaganny przebieg dotychczasowej pracy zawodowe
- posiadanie prawa jazdy kat. B
- dyspozycyjność
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustaw: o samorządzie powiatowym i o pracownikach samorządowych
- znajomość pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie obsługi edytora tekstów MS Word, obsługi arkusza kalkulacyjnego MS Excel
- obsługa poczty elektronicznej
- komunikatywność w mowie i piśmie
- umiejętność pracy w zespole
- samodzielność w rozwiązywaniu problemów
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Gromadzenie i przechowywanie oraz przekazywanie materiałów niezbędnych dla pracy Rady Powiatu i komisji stałych.
- Sporządzanie protokołów i prowadzenie ich rejestru z posiedzeń Rady Powiatu i komisji stałych.
- Prowadzenie rejestru uchwał Rady Powiatu oraz rejestru interpelacji i wniosków radnych.
- Przekazywanie radnym materiałów niezbędnych do wykonywania przez nich obowiązków radnego.
- Opracowywanie i sporządzanie pism zleconych przez Przewodniczącego Rady Powiatu.
- Prowadzenie książki korespondencji Biura Rady Powiatu.
- Udzielanie radnym pomocy w zakresie wykonywanych przez nich obowiązków radnego.
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych.
- Archiwizowanie dokumentów Biura Rady Powiatu.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny.
- Curriculum vitae.
- Kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie lub studiowanie na wskazanym kierunku.
- Kserokopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy.
- Ewentualnie inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane
- z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie wymienionego stanowiska.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych do celów rekrutacji.
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie zobowiązana do dostarczenia pracodawcy zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Skazanych.
Na CV należy zamieścić obowiązkowo treść: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w związku z prowadzonym naborem - zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, z późn. zm.)
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2014-01-20 16:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
- w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu (pok. 106, I piętro) lub
- pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@powiat-miedzyrzecki.pl (w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego) lub
- poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP
Na kopercie lub w tytule przesyłek elektronicznych należy umieścić napis: „Dotyczy naboru na stanowisko w Biurze Rady Powiatu”.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone dokumenty aplikacyjne nie będą zwracane.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.powiat-miedzyrzecki.pl oraz na tablicy informacyjnej starostwa.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu
ul. Przemysłowa 2
66-300 Międzyrzecz
ul. Przemysłowa 2
66-300 Międzyrzecz
VII. Informacje dodatkowe:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.