Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Referent - podinspektor
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Biuro Rady Powiatu
Data udostępnienia: 2019-04-17
Ogłoszono dnia: 2019-04-17 przez Grażyna Tomaszewska
Termin składania dokumentów: 2019-05-06 15:00:00
Nr ogłoszenia: 4/2019
Id ogłoszenia: OR.2110.4.2019
Zlecający: Starosta Międzyrzecki
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe
- 1 rok stażu pracy (w tym co najmniej 6 miesięcy stażu w administracji publicznej)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Nieposzlakowana opinia oraz nienaganny przebieg dotychczasowej pracy zawodowej
- Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie powiatowym i ustawy o pracownikach samorządowych
- Znajomość pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie obsługi: edytora tekstów MS Word, arkusza kalkulacyjnego MS Excel, poczty elektronicznej
b. Wymagania dodatkowe:
- Komunikatywność w mowie i piśmie
- Umiejętność prawidłowej organizacji pracy oraz stosowania prawa w praktyce
- Obowiązkowość, samodzielność, staranność, rzetelność
- Umiejętność działania w zespole i w sytuacjach stresowych
- Uprawnienia archiwisty lub zdobycie w/wym. uprawnień w ciągu 3 miesięcy od dnia zatrudnienia
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Udostępnianie obywatelom uchwał, protokołów i innych dokumentów dotyczących zadań publicznych wykonywanych przez Radę
- Gromadzenie i przechowywanie oraz przekazywanie materiałów niezbędnych dla pracy Rady Powiatu i komisji stałych
- Sporządzanie protokołów z posiedzeń sesji Rady Powiatu i komisji stałych
- Prowadzenie rejestru uchwał Rady Powiatu oraz rejestru interpelacji i wniosków radnych
- Przekazywanie organom nadzoru uchwał Rady Powiatu
- Opracowywanie i sporządzanie pism zleconych przez Przewodniczącego Rady Powiatu
- Prowadzenie dziennika korespondencji Biura Rady Powiatu
- Udzielanie pomocy radnym w zakresie wykonywanych przez nich obowiązków
- Obsługa urządzeń biurowych: komputera, skanera, niszczarki, faksu, ksero oraz cyfrowego dyktafonu
- Obsługa techniczna elektronicznego systemu zarządzania obradami sesji i transmisji z obrad
- Organizowanie obiegu dokumentów związanych z interpelacjami, zapytaniami i wnioskami radnych oraz skargami i prośbami obywateli
- Podczas urlopu i nieobecności Kierownika Biura wykonuje jego obowiązki szczególne
- Archiwizowanie dokumentów Biura Rady Powiatu
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych
- Wyjazdy służbowe związane z działalnością komisji stałych oraz organizacją spotkań radnych
- Prowadzenie archiwum zakładowego
Zakres odpowiedzialności na stanowisku:
- Odpowiedzialność za wykonanie powierzonych zadań szczegółowych wg kryterium legalności, rzetelności i gospodarności
- Odpowiedzialność za zabezpieczenie warunków zachowania tajemnicy państwowej i służbowej
- Odpowiedzialność za znajomość i przestrzeganie zasad pracy Biura zawartych w Regulaminie Organizacyjnym Starostwa
- Odpowiedzialność za terminowy, zgodny ze statutem powiatu obieg dokumentów Rady Powiatu, przestrzeganie zasad gospodarności i oszczędności w Biurze, rzetelne informowanie przełożonych i radnych o stanie prowadzonych spraw, prowadzenie dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną, rzeczowym wykazem akt i innymi przepisami szczególnymi, ochronę danych osobowych zawartych w dokumentach wpływających do Rady Powiatu i opracowywanych w Biurze
- Odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Warunki pracy na stanowisku: parter budynku, zmienne tempo pracy, sytuacje stresowe, praca przy monitorze.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny
- Curriculum vitae
- Kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie
- Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy
- Ewentualnie inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie wymienionego stanowiska
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie zobowiązana do dostarczenia pracodawcy zaświadczeniao niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2019-05-06 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
- w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu (pokój nr 106, I piętro) lub
- pocztą elektroniczną na adres sekretariat@powiat-miedzyrzecki.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub
- poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP
Na kopercie lub w tytule przesyłek elektronicznych należy umieścić napis: „Dotyczy naboru na stanowisko od referenta do podinspektora w Biurze Rady Powiatu”.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone dokumenty aplikacyjne nie będą zwracane. Zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w naborze.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej starostwa.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe, 66-300 Międzyrzecz, ul. Przemysłowa 2
VII. Informacje dodatkowe:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.