ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Referent - inspektor

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami - Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej

Data udostępnienia: 2014-07-07

Ogłoszono dnia: 2014-07-07 przez Grażyna Tomaszewska

Termin składania dokumentów: 2014-07-18 15:00:00

Nr ogłoszenia: 2/2014

Id ogłoszenia: OR.2110.2.2014

Zlecający: Starosta Międzyrzecki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Wykształcenie wyższe geodezyjne I lub II stopnia
  2. Posiadanie obywatelstwa polskiego
  3. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  4. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku
  5. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  6. Nieposzlakowana opinia
  7. Dobra znajomość przepisów z zakresu geodezji i kartografii
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku urzędniczym w administracji rządowej lub samorządowej
  2. Umiejętność obsługi programów EWMAPA, EWOPIS, Ośrodek
  3. Znajomość systemu elektronicznego obiegu dokumentów
  4. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i programów MS Office
  5. Dodatkowe kwalifikacje w zakresie zagadnień związanych z zadaniami realizowanymi na stanowisku, potwierdzone odpowiednimi certyfikatami, zaświadczeniami
  6. Rzetelność i dyspozycyjność

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Przyjmowanie i ewidencjonowanie zgłoszeń prac geodezyjnych w systemie informatycznym oraz przygotowywanie uzgodnień wykonania pracy geodezyjnej
  2. Przygotowywanie materiałów z zasobu geodezyjnego i kartograficznego dla wykonawców prac geodezyjnych oraz materiałów dla zamawiającego i opatrywanie ich stosownymi klauzulami
  3. Przyjmowanie dokumentacji geodezyjnej do zasobu
  4. Udzielanie informacji ustnych i pisemnych o posiadanym zasobie, sposobach jego wykorzystania i udostępniania
  5. Naliczanie opłat z tytułu udostępniania informacji z zasobu oraz uzgadniania dokumentacji projektowej
  6. Wstępna kontrola wpływających do zasobu opracowań geodezyjnych i kartograficznych pod względem kompletności i jakości
  7. Prowadzenie monitoringu dotyczącego terminów wykonania prac geodezyjnych
  8. Prowadzenie rejestru dla materiałów udostępnianych z zasobu
  9. Przygotowywanie sprawozdawczości w zakresie działania Ośrodka
  1. Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych
  2. Archiwizowanie dokumentów Ośrodka

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny
  2. Curriculum vitae
  3. Kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie
  4. Kserokopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku urzędniczym
  5. Kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone kursy, szkolenia, certyfikaty, umiejętności)
  6. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  7. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych
  8. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  9. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie wymienionego stanowiska
  10. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych do celów rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie zobowiązana do dostarczenia pracodawcy zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Skazanych.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2014-07-18 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
  • w sekretariacie  Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu  (pokój nr 106, I piętro) lub
  • pocztą elektroniczną  na adres sekretariat@powiat-miedzyrzecki.pl - w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub
  • poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP
Na kopercie lub w tytule przesyłek elektronicznych należy umieścić napis: „Dotyczy naboru na stanowisko w Wydziale GN - PODGiK”.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone dokumenty aplikacyjne nie będą zwracane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.powiat-miedzyrzecki.pl oraz na tablicy informacyjnej starostwa.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe, 66-300 Międzyrzecz, ul. Przemysłowa 2

VII. Informacje dodatkowe:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.