Rejestr zmian
Szczegóły informacji
Zaproszenie do składania ofert na dostawę papieru, materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu (postępowanie prowadzone w trybie poniżej 30 000 euro)
Status: w toku
Tryb: -
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu, ul. Przemysłowa 2, 66-300 Międzyrzecz
Finansowanie: Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu
Nr UZP: nie dotyczy
Termin składania ofert / wniosków: 2014-12-16 10:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2014-12-16 10:10:00
Miejsce złożenia oferty: Sekretariat Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu (I piętro)
Ogłoszono dnia: 2014-12-08 przez Paweł Lachowicz
Treść:
Nr sprawy: OR.272.14.2014.PL
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu na stronie http://bip.powiat-miedzyrzecki.pl/
Zamawiający:
Powiat Międzyrzecki – Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu.
ul. Przemysłowa 2
Tel. 095-742 8410
Fax 095-7428411
Zaproszenie do składania ofert na dostawę papieru, materiałów biurowych
i materiałów eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego.
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru, materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu.
Klasyfikacja robót wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych
Materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek ( grupa CPV 301),
Wyroby i akcesoria biurowe(Grupa 301), papier (grupa CPV 301)
Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zaproszenia do składania ofert zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. 2013r., poz. 907 j.t. z późn. zm.)
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zaproszenia do składania ofert zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. 2013r., poz. 907 j.t. z późn. zm.)
Wymagany termin wykonania zamówienia:
Czas trwania zamówienia – od dnia podpisania umowy do 31-12-2015r.
Określenie warunków udziału w postępowaniu.
- Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć produkty w ilościach wyszczególnionych w zamówieniach na własny koszt. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Produkty powinny być dostarczane w nie otwieranych oryginalnych fabrycznych opakowaniach.
- W przypadku stwierdzenia wad dostarczonych artykułów Zamawiający zastrzega sobie zwrot zakupionych, wadliwych materiałów na koszt Wykonawcy.
- Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
- Wyszczególnione w załączniku ilości rzeczy mogą ulec zmianie, są ilościami orientacyjnymi. Zamawiający nie ma obowiązku zamawiania wszystkich wymienionych rzeczy w załączniku nr 1 do Zaproszenia.
- Zamawiający wymaga zapewnienia przez wykonawcę utrzymania cen na poszczególne rzeczy – określonych w ofercie – w okresie obowiązywania umowy.
- Dostarczenie partii przedmiotu zamówienia na koszt Wykonawcy w terminie do trzech dni od złożenia zamówienia.
Miejsce i termin składania ofert oraz miejsce i termin otwarcia ofert
1. Ofertę należy złożyć (osobiście lub przesłać pocztą) w sekretariacie Starostwa
Powiatowego w Międzyrzeczu przy ul. Przemysłowej 2 - I piętro pokój 106; 66-300
Międzyrzecz do dnia 16 grudnia 2014r do godz. 10:00.
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16 grudnia 2014r. godz. 10:10 w Sali posiedzeń
Komisji Rady Powiatu, na parterze Starostwa Powiatowego pokój nr 16 przy
ul. Przemysłowej 2 – w Międzyrzeczu.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena –100 %