Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Pozwolenia na rozbiórkęDrukuj informacjęSprawa: Pozwolenia na rozbiórkęSzczegóły informacji
Pozwolenia na rozbiórkę
Wydział: Wydział Architektury i Budownictwa
Ogłoszono dnia: 2013-07-29 11:13:15
Termin załatwienia
poniedziałek 8:00 - 16:00, wtorek - piątek 7:00 - 15:00
Osoba kontaktowa
Damian Prędki
Miejsce załatwienia
Wydział Architektury i Budownictwa, pok. 3, 4, 6, 7a (parter)
Telefon kontaktowy
95 742-84-44, 95 742-84-45, 95 742-84-46
Adres e-mail
Sposób załatwienia
- Złożenie wniosku z niezbędnymi załącznikami
- Przeprowadzenie postępowania
- Wydanie pozwolenia
Miejsce odbioru
Wydział Architektury i Budownictwa
Wymagane Dokumenty
- Wniosek o pozwolenie na rozbiórkę
- Zgoda właściciela obiektu
- Szkic usytuowania obiektu budowlanego
- Opis zakresu i sposobu prowadzenia robót rozbiórkowych
- Opis sposobu zapewnienia bezpieczeństwa ludzi i mienia
- Pozwolenia, uzgodnienia lub opinie innych organów, a także inne dokumenty, wymagane przepisami szczególnymi; nie dotyczy to uzgodnienia i opinii uzyskiwanych w ramach oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko albo oceny oddziaływania przedsięwzięcia na obszar Natura 2000
- Projekt rozbiórki obiektu - w zależności od potrzeb oraz zaświadczenie, o którym mowa w art. 12 ust 7 ustawy - Prawo budowlane - aktualne na dzień opracowania projektu
- Upoważnienie udzielone osobie pełnomocnika działającego w imieniu inwestora - oryginał lub urzędowo poświadczony odpis
- Dowód opłaty skarbowej
Czas realizacji
Maksymalnie do 65 dni od dnia złożenia wniosku o wydanie takiej decyzji
Opłaty
- 36,00 zł - opłata skarbowa od czynności administracyjnej - zgodnie z częścią III pkt 11 załącznika do ustawy o opłacie skarbowej z dnia 16.11.2006 (Dz. U. Nr 225, poz. 1635)
Opłaty skarbowe należy uiścić na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu nr 57 2030 0045 1110 0000 0129 8200 prowadzony przez Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. O/Międzyrzecz lub u inkasentów opłaty skarbowej, wyznaczonych na podstawie Uchwały Nr III/30/06 Rady Miejskiej w Międzyrzeczu z dnia 28 grudnia 2006 r., będących pracownikami Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu i Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu.
Tryb odwoławczy
Od decyzji przysługuje odwołanie do Wojewody Lubuskiego w Gorzowie Wlkp. za pośrednictwem Starosty w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia wszystkim stronom w sprawie.
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz.1623, z późn. zm.)
- Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 21 grudnia 2006 r. w sprawie dokumentowania zapłaty opłaty skarbowej oraz trybu jej zwrotu (Dz. U. Nr 246, poz. 1804)
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r., Nr 225, poz. 1635, z późn. zm.)
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiat Międzyrzecki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Joanna Korba |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-07-19 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Korba |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-07-29 11:09:16 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Joanna Korba |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-07-29 11:13:15 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Joanna Korba |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-03-19 13:13:54 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 5855 raz(y) |