Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Zarządzanie ruchem na drogach - Uzgadnianie tras imprez o charakterze religijnym z kościołami i związkami wyznaniowymiDrukuj informacjęSprawa: Zarządzanie ruchem na drogach - Uzgadnianie tras imprez o charakterze religijnym z kościołami i związkami wyznaniowymiSzczegóły informacji
Zarządzanie ruchem na drogach - Uzgadnianie tras imprez o charakterze religijnym z kościołami i związkami wyznaniowymi
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Wydział Komunikacji i Dróg
Ogłoszono dnia: 2013-04-04 09:12:47
Termin załatwienia
poniedziałek 8:00 - 16:00, wtorek - piątek 7:00 - 15:00
Osoba kontaktowa
Adam Radomski
Miejsce załatwienia
Wydział Komunikacji i Dróg, pok. 218 (II piętro)
Telefon kontaktowy
95 742-84-37
Adres e-mail
a.radomski@powiat-miedzyrzecki.pl
Sposób załatwienia
Wydanie uzgodnienia
Miejsce odbioru
Wydział Komunikacji i Dróg, pok. 218 (II piętro)
Wymagane Dokumenty
Wniosek, w którym należy określić przebieg, czas rozpoczęcia i zakończenia uroczystości
Czas realizacji
Do 7 dni.
Opłaty
Nie dotyczy
Tryb odwoławczy
Na wydaną decyzję przysługuje stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gorzowie Wlkp., za pośrednictwem Starosty Międzyrzeckiego, w terminie 14 dni od jego doręczenia.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137, z późn. zm.)