Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Pozwolenia na budowę - Przeniesienia decyzji o pozwoleniu na budowę na rzecz innej osobyDrukuj informacjęSprawa: Pozwolenia na budowę - Przeniesienia decyzji o pozwoleniu na budowę na rzecz innej osobySzczegóły informacji
Pozwolenia na budowę - Przeniesienia decyzji o pozwoleniu na budowę na rzecz innej osoby
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Wydział Architektury i Budownictwa
Ogłoszono dnia: 2013-07-25 14:31:45
Termin załatwienia
poniedziałek 8:15-15:00, wtorek 7:15-14:30, środa 12:00-14:30, piątek 7:15-14:30
Osoba kontaktowa
Agnieszka Adamska-Semkło, Joanna Korba, Damian Prędki
Miejsce załatwienia
Wydział Architektury i Budownictwa, pok. 3, 4, 6, 7a (parter)
Telefon kontaktowy
95 742-84-43, 95 742-84-44, 95 742-84-45, 95 742-84-46
Sposób załatwienia
- Złożenie wniosku z niezbędnymi załącznikami
- Przeprowadzenie postępowania
- Wydanie pozwolenia
Miejsce odbioru
Wydział Architektury i Budownictwa
Wymagane Dokumenty
- Wniosek o przeniesienie pozwolenia na budowę na rzecz innej osoby
- Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane
- Zgoda poprzedniego inwestora na przeniesienie pozwolenia na budowę
- Oświadczenie o przejęciu wszystkich warunków zawartych w decyzji (w treści wniosku)
- Dziennik budowy (do wglądu)
- Upoważnienie udzielone osobie pełnomocnika działającego w imieniu inwestora - oryginał lub urzędowo poświadczony odpis
- Dowód opłaty skarbowej
Czas realizacji
Maksymalnie do 65 dni od dnia złożenia wniosku o wydanie decyzji
Opłaty
- 90,00 zł - opłata skarbowa od czynności administracyjnej zgodnie z częścią I pkt 11 załącznika do ustawy o opłacie skarbowej z dnia 16.11.2006 (Dz. U. Nr 225, poz. 1635) naliczana tylko w przypadkach, gdy pierwotne pozwolenie na budowę wymagało uiszczenia opłaty skarbowej
Opłaty skarbowe należy uiścić na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu nr 57 2030 0045 1110 0000 0129 8200 prowadzony przez Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. O/Międzyrzecz lub u inkasentów opłaty skarbowej, wyznaczonych na podstawie Uchwały Nr III/30/06 Rady Miejskiej w Międzyrzeczu z dnia 28 grudnia 2006 r., będących pracownikami Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu i Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu.
Tryb odwoławczy
Od decyzji przysługuje odwołanie do Wojewody Lubuskiego w Gorzowie Wlkp. za pośrednictwem Starosty w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia wszystkim stronom w sprawie.
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz.1623, z późn. zm.)
- Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 21 grudnia 2006 r. w sprawie dokumentowania zapłaty opłaty skarbowej oraz trybu jej zwrotu (Dz. U. Nr 246, poz. 1804)
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r., Nr 225, poz. 1635, z późn. zm.)