ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Wydawanie zaświadczeń o ustaleniu powierzchni mieszkalnej celem ubiegania się o dodatek mieszkaniowyDrukuj informacjęSprawa: Wydawanie zaświadczeń o ustaleniu powierzchni mieszkalnej celem ubiegania się o dodatek mieszkaniowy

Szczegóły informacji

Wydawanie zaświadczeń o ustaleniu powierzchni mieszkalnej celem ubiegania się o dodatek mieszkaniowy

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wydział Architektury i Budownictwa

Ogłoszono dnia: 2013-11-07 09:16:05

Termin załatwienia

poniedziałek 8:15-15:00, wtorek 7:15-14:30, środa 12:00-14:30, piątek 7:15-14:30

Miejsce załatwienia

Wydział Architektury i Budownictwa, pok. 3 (parter)

Telefon kontaktowy

95 742 84 45

Sposób załatwienia

  1. Złożenie wniosku o zaświadczenie
  2. Wydanie zaświadczenia

Miejsce odbioru

Wydział Architektury i Budownictwa, pok. 3 (parter)

Wymagane Dokumenty

  1. Wniosek o wydanie zaświadczenia
  2. Dokument własności - akt notarialny (do wglądu)
  3. Dowód opłaty

Czas realizacji

7 dni od dnia wpływu wniosku

Opłaty

Nie podlega opłacie skarbowej na podstawie art. 2 ust 1 pkt 1 lit c ustawy o opłacie skarbowej z dnia 16.11.2006 roku (Dz. U. Nr 225, poz. 1635)

Tryb odwoławczy

Nie dotyczy

Uwagi

Zaświadczenia wydawane są tylko właścicielom domów mieszkalnych jednorodzinnych, którzy nie posiadają w dokumencie własności (akt notarialny, wypis z księgi wieczystej) zapisu o powierzchni użytkowej, łącznej powierzchni pokoi i kuchni oraz o wyposażeniu technicznym domu t.j. wodociąg, kanalizacja, energia, telefon itp.

Podstawa prawna

  1. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2001 roku w sprawie dodatków mieszkaniowych (Dz. U. z 2001 r., Nr 156, poz. 1817)

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony