ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Nadanie szkole niepublicznej uprawnień szkoły publicznejDrukuj informacjęSprawa: Nadanie szkole niepublicznej uprawnień szkoły publicznej

Szczegóły informacji

Nadanie szkole niepublicznej uprawnień szkoły publicznej

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wydział Edukacji, Spraw Społecznych i Promocji

Ogłoszono dnia: 2013-03-13 11:10:00

Termin załatwienia

poniedziałek 8:00 - 16:00, wtorek - piątek 7:00 - 15:00

Osoba kontaktowa

Katarzyna Hegenbarth

Miejsce załatwienia

Wydział Edukacji, Spraw Społecznych i Promocji, pok. 19 (parter)

Telefon kontaktowy

95 742-84-29, 504 247 940

Adres e-mail

Błąd!

Sposób załatwienia

Nadanie szkole niepublicznej uprawnień szkoły publicznej.

Miejsce odbioru

Decyzja zostanie wysłana pocztą na adres wnioskodawcy.

Wymagane Dokumenty

  • zgłoszenie do ewidencji szkół i placówek niepublicznych
  • postanowienie Kuratora Oświaty w Gorzowie Wlkp.
  • statut szkoły
  • wewnątrzszkolny system oceniania
  • wykaz kadry dydaktycznej
  • ramowy plan nauczania
  • zobowiązanie do przestrzegania wymagań określonych w art. 7 ust., 3 ustawy o systemie oświaty
  • umowa najmu

Czas realizacji

Ustawowy

Tryb odwoławczy

Od decyzji przysługuje odwołanie do Lubuskiego Kuratora Oświaty w Gorzowie Wlkp. za pośrednictwem Starosty Międzyrzeckiego, w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
Odwołanie można składać w Starostwie Powiatowym w Międzyrzeczu.

Uwagi

Zobowiązanie osoby zgłaszającej do zgłoszenia w ciągu 14 dni wszelkich zmian danych zawartych w zgłoszeniu, powstałych po wpisie do ewidencji.

Podstawa prawna

Art. 104 §1 ustawy z dnia 14.06.1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2000 r., Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.) w związku z art. 5c ust.3 i art.85 ust.3 Ustawy o systemie oświaty z dnia 7 września 1991 r. (Dz. U. z 2004 r., Nr 256, poz. 2572, z późn.zm.)
« powrót do poprzedniej strony