Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Nadanie szkole niepublicznej uprawnień szkoły publicznejDrukuj informacjęSprawa: Nadanie szkole niepublicznej uprawnień szkoły publicznejSzczegóły informacji
Nadanie szkole niepublicznej uprawnień szkoły publicznej
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Wydział Edukacji, Spraw Społecznych i Promocji
Ogłoszono dnia: 2013-03-13 11:10:00
Termin załatwienia
poniedziałek 8:00 - 16:00, wtorek - piątek 7:00 - 15:00
Osoba kontaktowa
Katarzyna Hegenbarth
Miejsce załatwienia
Wydział Edukacji, Spraw Społecznych i Promocji, pok. 19 (parter)
Telefon kontaktowy
95 742-84-29, 504 247 940
Adres e-mail
Błąd!
Sposób załatwienia
Nadanie szkole niepublicznej uprawnień szkoły publicznej.
Miejsce odbioru
Decyzja zostanie wysłana pocztą na adres wnioskodawcy.
Wymagane Dokumenty
- zgłoszenie do ewidencji szkół i placówek niepublicznych
- postanowienie Kuratora Oświaty w Gorzowie Wlkp.
- statut szkoły
- wewnątrzszkolny system oceniania
- wykaz kadry dydaktycznej
- ramowy plan nauczania
- zobowiązanie do przestrzegania wymagań określonych w art. 7 ust., 3 ustawy o systemie oświaty
- umowa najmu
Czas realizacji
Ustawowy
Tryb odwoławczy
Od decyzji przysługuje odwołanie do Lubuskiego Kuratora Oświaty w Gorzowie Wlkp. za pośrednictwem Starosty Międzyrzeckiego, w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
Odwołanie można składać w Starostwie Powiatowym w Międzyrzeczu.
Odwołanie można składać w Starostwie Powiatowym w Międzyrzeczu.
Uwagi
Zobowiązanie osoby zgłaszającej do zgłoszenia w ciągu 14 dni wszelkich zmian danych zawartych w zgłoszeniu, powstałych po wpisie do ewidencji.
Podstawa prawna
Art. 104 §1 ustawy z dnia 14.06.1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2000 r., Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.) w związku z art. 5c ust.3 i art.85 ust.3 Ustawy o systemie oświaty z dnia 7 września 1991 r. (Dz. U. z 2004 r., Nr 256, poz. 2572, z późn.zm.)