Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

STAROSTWO POWIATOWE W MIĘDZYRZECZU
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Szczegóły informacji

Zarządzanie ruchem na drogach - Uzgadnianie tras imprez o charakterze religijnym z kościołami i związkami wyznaniowymi

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wydział Komunikacji i Dróg

Ogłoszono dnia: 2013-04-04 09:12:47

Termin załatwienia

poniedziałek 8:00 - 16:00, wtorek - piątek 7:00 - 15:00

Osoba kontaktowa

Aneta Darmograj

Miejsce załatwienia

Wydział Komunikacji i Dróg, pok. 203 (II piętro)

Telefon kontaktowy

95 742-84-37

Adres e-mail

hO7BEGV4CUR3WXdwZ4vLEtM/YeQnemjDcUBMYAeVHu7L6jbFGXxWbmNGRz8ieG0FtRb+76hUzt//nl/Uur7/u3rBPPM1w6zJuTPgoHHF982/DxLHX/7LB6pPsvuLNiG7

Sposób załatwienia

Wydanie uzgodnienia

Miejsce odbioru

Wydział Komunikacji i Dróg, pok. 203 (II piętro)

Wymagane Dokumenty

Wniosek, w którym należy określić przebieg, czas rozpoczęcia i zakończenia uroczystości

Czas realizacji

Do 7 dni.

Opłaty

Nie dotyczy

Tryb odwoławczy

Na wydaną decyzję przysługuje stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gorzowie Wlkp., za pośrednictwem Starosty Międzyrzeckiego, w terminie 14 dni od jego doręczenia.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 450, ze zm.)