Ekran szczegółów informacji - sprawa
Szczegóły informacji
Transport drogowy - Zgłaszanie zmian dotyczących uprawnień transportowych (licencje i zezwolenia)
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Wydział Komunikacji i Dróg
Ogłoszono dnia: 2013-12-05 09:48:49
Termin załatwienia
poniedziałek 8:00 - 16:00, wtorek - piątek 7:00 - 15:00
Osoba kontaktowa
Kamila Bondar
Miejsce załatwienia
Wydział Komunikacji i Dróg, pok. 203 (II piętro)
Telefon kontaktowy
95 742-84-37
Adres e-mail
+mpmmOsghfzeJfpTm4NlxqvYdcURkkQDT9zH2b0ILzfiHKvLndKovwb+KbmT1qmHg93A7v/zoSK7AQXV4pUh69Z4IVZKJ4xweBTEOi/GQISPp3qmIV71ofZ0Rc0B3Eri
Sposób załatwienia
Pobranie wniosku z strony internetowej lub w urzędzie i wypełnienie wniosku
Miejsce odbioru
Wydział Komunikacji i Dróg, pok. 203 (II piętro)
Wymagane Dokumenty
Wniosek oraz:
- wykaz pojazdów (uniwersalny druk na stronie)
- oświadczenie o zamiarze zatrudnienia kierowców (uniwersalny druk na stronie)
- inne dokumenty, których dotyczą zgłaszane zmiany: np. certyfikat kompetencji zawodowych osoby zarządzającej transportem, umowa o pracę
Czas realizacji
Ustawowy czas na realizację
Uwagi
Zmiany należy zgłosić do starosty w ciągu 28 dni od dnia ich zaistnienia.
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2021 r., poz. 919, z późn. zm.)