Ekran szczegółów informacji - sprawa
Szczegóły informacji
Uzyskanie zgody na podstawie art. 124b ustawy o gospodarce nieruchomościami w celu wykonania czynności związanych z konserwacją, remontami oraz usuwaniem awarii ciągów drenażowych, przewodów i urządzeń, nienależących do części składowych nieruchomości, służących do przesyłania lub dystrybucji płynów, pary, gazów i energii elektrycznej oraz urządzeń łączności publicznej i sygnalizacji, a także innych podziemnych, naziemnych lub nadziemnych obiektów i urządzeń niezbędnych do korzystania z tych przewodów i urządzeń, a także usuwaniem z gruntu tych ciągów, przewodów, urządzeń i obiektów jeżeli użytkownik wieczysty lub właściciel nie wyraża na to zgody
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Biuro Gospodarki Nieruchomościami
Ogłoszono dnia: 2017-01-04 11:04:47
Termin załatwienia
poniedziałek 8:00 - 16:00, wtorek - piątek 7:00 - 15:00
Osoba kontaktowa
Janina Ganczarska, Ewa Nowakowska
Miejsce załatwienia
Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami, pok. 409 (IV piętro)
Telefon kontaktowy
95 742-84-53, 95 742-84-54
Adres e-mail
j.ganczarska@powiat-miedzyrzecki.pl, e.nowakowska@powiat-miedzyrzecki.pl
Sposób załatwienia
Decyzja administracyjna
Miejsce odbioru
Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami, pok. 409 (IV piętro)
Wymagane Dokumenty
- Wniosek inwestora
- Protokół rokowań, z którego wynika brak zgody użytkownika wieczystego lub właściciela
- Załącznik mapowy z zaznaczoną powierzchnią zajęcia nieruchomości
- Dokument świadczący o posiadaniu prawa własność linii lub urządzeń przesyłowych
- Pełnomocnictwo osoby podpisującej wniosek
Czas realizacji
1-2 miesiące
Opłaty
Nie dotyczy
Tryb odwoławczy
Przysługuje odwołanie do Wojewody Lubuskiego
Podstawa prawna
- Ustawa z 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2015 r., poz. 1774, z późn. zm.)
- Ustawa z 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r., poz. 23, z późn. zm.)