Ekran szczegółów informacji - sprawa
Szczegóły informacji
Zgłaszanie zmian danych objętych ewidencją gruntów i budynków
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Biuro Gospodarki Nieruchomościami
Ogłoszono dnia: 2017-01-04 11:16:40
Termin załatwienia
poniedziałek 8:00 - 16:00, wtorek - piątek 7:00 - 15:00
Osoba kontaktowa
Monika Woźniak
Miejsce załatwienia
Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami, pok. 401 (IV piętro)
Telefon kontaktowy
95 742-84-62
Adres e-mail
m.wozniak@powiat-miedzyrzecki.pl
Miejsce odbioru
Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami, pok. 401 (IV piętro)
Wymagane Dokumenty
Wniosek o zmianę danych ewidencyjnych wraz z dokumentami stanowiącymi podstawę zmian
Opłaty
Nie dotyczy
Tryb odwoławczy
Od decyzji przysługuje prawo wniesienia odwołania do Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Gorzowie Wlkp.
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r., poz. 1629)
- Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r., poz. 1034)
- Ustawa z 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r., poz. 23, z późn. zm.)