ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych z opracowaniem mapy numerycznej o pełnej treści dla obszaru gmin: Międzyrzecz i Przytoczna oraz dla miasta Skwierzyna obręb 1, 2 i 3 w systemie EWMAPADrukuj informację Zamówienie publiczne: Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych z opracowaniem mapy numerycznej o pełnej treści dla obszaru gmin: Międzyrzecz i Przytoczna oraz dla miasta Skwierzyna obręb 1, 2 i 3 w systemie EWMAPA

Szczegóły informacji

Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych z opracowaniem mapy numerycznej o pełnej treści dla obszaru gmin: Międzyrzecz i Przytoczna oraz dla miasta Skwierzyna obręb 1, 2 i 3 w systemie EWMAPA

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu, ul. Przemysłowa 2, 66-300 Międzyrzecz

Finansowanie: Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu

Nr UZP: 127040-2013

Termin składania ofert / wniosków: 2013-04-10 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-04-10 10:10:00

Miejsce złożenia oferty: Sekretariat Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu (I piętro)

Ogłoszono dnia: 2013-04-02 przez Paweł Lachowicz

Treść:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu, ul. Przemysłowa 2, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 0-95 742-84-10, faks 0-95 742-84-11.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat-miedzyrzecki.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych z opracowaniem mapy numerycznej o pełnej treści dla obszaru gmin: Międzyrzecz i Przytoczna oraz dla miasta Skwierzyna obręb 1, 2 i 3 w systemie EWMAPA..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania prac geodezyjno-kartograficznych związanych z opracowaniem mapy numerycznej o pełnej treści dla obszaru gmin: Międzyrzecz i Przytoczna oraz dla miasta Skwierzyna obręb 1, 2 i 3 w systemie EWMAPA. Opracowanie warstw mapy zasadniczej w systemie EWMAPA dla obrębów wiejskich obszaru gmin Międzyrzecz i Przytoczna oraz dla obrębów 1,2 i 3 miasta Skwierzyna w układzie współrzędnych 2000 strefa 5. Obszar opracowania obejmuje tereny wiejskie gmin Międzyrzecz i Przytoczna, w tym 18 obrębów wiejskich w gminie Międzyrzecz i 16 obrębów wiejskich w gminie Przytoczna. Tereny wiejskie charakteryzują się zwartą zabudową mieszkaniową. Obszar opracowania obejmuje tereny miasta Skwierzyna w obrębie 1 ,2 i 3 charakteryzujące się zwartą zabudową na powierzchni 398 ha .Całość powierzchni obejmuje 3590 ha. ZADANIE I- Miasto Skwierzyna Miasto Skwierzyna obręby 1, 2 i 3. Powierzchnia razem - 3590 ha, ilość działek 3670, Ilość operatów 2084, ilość map - 210, ilość budynków 3372 ZADANIE II - Gmina Międzyrzecz, Gmina Przytoczna. Gmina Międzyrzecz obręby: Rojewo, Kalsko, Gorzyca, Święty Wojciech, Kwiecie, Żółwin, Kuligowo, Kursko, Pieski, Kęszyca, Nietoperek, Kuźnik, Bobowicko, Bukowiec, Wysoka, Kaława, Szumiąca, Wyszanowo. Powierzchnia razem 30 423 ha, 8827 działek , ilość operatów 3137, ilość sekcji map 748, ilość budynków 4521. Gmina Przytoczna - obręby: Krasne Dłusko, Gaj, Poręba, Orłowce, Krobielewo, Stryszewo, Dębówko, Goraj, Strychy, Chełmsko, Nowa Niedrzwica, Przytoczna, Wierzbno, Twierdzielewo, Rokitno, Lubikowo. Powierzchnia razem 18 463 ha, 5889 działek, ilość operatów 1693, ilość sekcji map 510, ilość budynków 3671.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zadanie nr I - 1500,00 PLN(słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) Zadanie nr II - 3000,00 PLN(słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający co najmniej jedno zamówienie o wartości brutto min. 30 tys. zł. odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców złożony na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie.
  • III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w następujących przypadkach: 1 Zmiana stron umowy. 2 Zmiana banków lub numerów kont bankowych stron. 3 Zmiana stawek podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-miedzyrzecki.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu Ul. Przemysłowa 2 66-300 Międzyrzecz..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu, ul. Przemysłowa 2 - I piętro, pokój nr 106.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Miasto Skwierzyna.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skwierzyna obręby 1 , 2 i 3 Powierzchnia razem - 3590 ha, ilość działek 3670, Ilość operatów 2084, ilość map - 210, ilość budynków 3372..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Gmina Międzyrzecz, Gmina Przytoczna.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gmina Międzyrzecz obręby: Rojewo, Kalsko, Gorzyca, Święty Wojciech, Kwiecie, Żółwin, Kuligowo, Kursko, Pieski, Kęszyca, Nietoperek, Kuźnik, Bobowicko, Bukowiec, Wysoka, Kaława, Szumiąca, Wyszanowo. Powierzchnia razem 30 423 ha, 8827 działek, ilość operatów 3137, ilość sekcji map 748, ilość budynków 4521. Gmina Przytoczna - obręby :Krasne Dłusko, Gaj, Poręba, Orłowce, Krobielewo, Stryszewo, Dębówko, Goraj, Strychy, Chełmsko, Nowa Niedrzwica, Przytoczna, Wierzbno, Twierdzielewo, Rokitno, Lubikowo. Powierzchnia razem 18 463 ha, 5889 działek, ilość operatów 1693, ilość sekcji map 510, ilość budynków 3671.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Międzyrzecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Paweł Lachowicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-04-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Paweł Lachowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-04-02 11:50:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-04-02 12:38:05
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-05-08 08:44:31
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5082 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony