ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wspieranie rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie międzyrzeckim - zarządzanie projektemDrukuj informację Zamówienie publiczne: Wspieranie rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie międzyrzeckim - zarządzanie projektem

Szczegóły informacji

Wspieranie rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie międzyrzeckim - zarządzanie projektem

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Powiat Międzyrzecki - Zarząd Powiatu w Międzyrzeczu

Finansowanie: Powiat Międzyrzecki - Zarząd Powiatu w Międzyrzeczu

Nr UZP: 312236 - 2013

Termin składania ofert / wniosków: 2013-08-12 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-08-12 10:10:00

Miejsce złożenia oferty: Sekretariat Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu (I piętro)

Ogłoszono dnia: 2013-08-02 przez Katarzyna Hegenbarth

Treść:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Międzyrzecki - Zarząd Powiatu , ul. Przemysłowa 2, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 095 7428410, faks 095 7428411.
•    Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat-miedzyrzecki.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wspieranie rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie międzyrzeckim - zarządzanie projektem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wspieranie rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie międzyrzeckim- zarządzanie projektem współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Zadanie 1. Koordynator projektu a) Wykształcenie: - co najmniej studia wyższe II stopnia b) Doświadczenie w zarządzaniu projektami: - oświadczenie o posiadanym doświadczeniu w zarządzaniu projektem o wartości powyżej 50 000,00 zł, - min. 3 letni staż pracy w zarządzaniu projektami powyżej 50 000,00 zł - preferowane projekty związane z oświatą, c) Kwalifikacje specjalne - ukończone aktualne kursy i szkolenia w zakresie zarządzania projektami EFS Zadanie 2. Ekspert d.s. rozliczeń finansowych a) Wykształcenie: - co najmniej średnie ekonomiczne oraz min. 5 letni staż pracy na stanowisku głównego księgowego, b) Doświadczenie w zarządzaniu projektami: - oświadczenie o posiadanym doświadczeniu w zarządzaniu projektem o wartości powyżej 50 000,00 zł, - doświadczenie w realizowaniu budżetu jednostek samorządu terytorialnego c) Kwalifikacje specjalne - ukończone aktualne kursy i szkolenia w zakresie zarządzania projektami EFS.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
•    III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki Określone w art. 22 ust. 1 pzp i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy pzp.
•    III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki Określone w art. 22 ust. 1 pzp i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy pzp
•    III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki Określone w art. 22 ust. 1 pzp i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy pzp
•    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki Określone w art. 22 ust. 1 pzp i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy pzp
•    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki Określone w art. 22 ust. 1 pzp i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
•    wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
•    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
•    aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
•    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
•    lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-miedzyrzecki.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Międzyrzecki - Zarząd Powiatu w Międzyrzeczu ul. Przemysłowa 2 66-300 Międzyrzecz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiat Międzyrzecki ul. Przemysłowa 2 66-300 Międzyrzecz sekretariat - I piętro pokój nr 106.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1. Koordynator projektu.
•    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Koordynator projektu a) Wykształcenie: - co najmniej studia wyższe II stopnia b) Doświadczenie w zarządzaniu projektami: - oświadczenie o posiadanym doświadczeniu w zarządzaniu projektem o wartości powyżej 50 000,00 zł, - min. 3 letni staż pracy w zarządzaniu projektami powyżej 50 000,00 zł - preferowane projekty związane z oświatą, c) Kwalifikacje specjalne - ukończone aktualne kursy i szkolenia w zakresie zarządzania projektami EFS.
•    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
•    3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
•    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2. Ekspert d.s. rozliczeń finansowych.
•    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2. Ekspert d.s. rozliczeń finansowych a) Wykształcenie: - co najmniej średnie ekonomiczne oraz min. 5 letni staż pracy na stanowisku głównego księgowego, b) Doświadczenie w zarządzaniu projektami: - oświadczenie o posiadanym doświadczeniu w zarządzaniu projektem o wartości powyżej 50 000,00 zł, - doświadczenie w realizowaniu budżetu jednostek samorządu terytorialnego c) Kwalifikacje specjalne - ukończone aktualne kursy i szkolenia w zakresie zarządzania projektami EFS.
•    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
•    3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
•    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Międzyrzecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Hegenbarth
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-08-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Hegenbarth
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-08-02 14:33:54
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-08-02 14:41:38
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-09-13 10:55:07
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5694 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony