ˆ

Wyniki

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Doposażenie pracowni ogólnobudowlanej, pracowni technika budownictwa oraz pracowni montera zabudowy i robót wykończeniowych w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Międzyrzeczu przy ul. Marcinkowskiego 26Drukuj informację Zamówienie publiczne: Doposażenie pracowni ogólnobudowlanej, pracowni technika budownictwa oraz pracowni montera zabudowy i robót wykończeniowych w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Międzyrzeczu przy ul. Marcinkowskiego 26

Szczegóły informacji

Doposażenie pracowni ogólnobudowlanej, pracowni technika budownictwa oraz pracowni montera zabudowy i robót wykończeniowych w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Międzyrzeczu przy ul. Marcinkowskiego 26

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Powiat Międzyrzecki - Zarząd Powiatu w Międzyrzeczu

Finansowanie: Powiat Międzyrzecki - Zarząd Powiatu w Międzyrzeczu

Nr UZP: 633510-N-2019

Termin składania ofert / wniosków: 2019-12-16 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2019-12-16 10:10:00

Ogłoszono dnia: 2019-12-06 przez Paweł Lachowicz

Treść:

Ogłoszenie nr 633510-N-2019 z dnia 2019-12-06 r.
Powiat Międzyrzecki - Zarząd Powiatu: Doposażenie pracowni ogólnobudowlanej, pracowni technika budownictwa oraz pracowni montera zabudowy i robót wykończeniowych w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Międzyrzeczu przy ul. Marcinkowskiego 26
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
„Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Międzyrzeckim”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 w ramach Poddziałania 8.4.1 Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego – projekty realizowane poza formułą ZIT.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Międzyrzecki - Zarząd Powiatu, krajowy numer identyfikacyjny 21046694800000, ul. ul. Przemysłowa  2 , 66-300  Międzyrzecz, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 428 410, e-mail p.lachowicz@powiat-miedzyrzecki.pl, faks 957 428 411.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.powiat-miedzyrzecki.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
 
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
 
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.powiat-miedzyrzecki.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.powiat-miedzyrzecki.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
 

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
 
 
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
oferty w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego
Adres:
Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu przy ul. Przemysłowej 2, 66-300 Międzyrzecz, pokój nr 106 – sekretariat – I piętro.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie pracowni ogólnobudowlanej, pracowni technika budownictwa oraz pracowni montera zabudowy i robót wykończeniowych w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Międzyrzeczu przy ul. Marcinkowskiego 26
Numer referencyjny: ES.272.39.2019.PL
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
2
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni ogólnobudowlanej, pracowni technika budownictwa oraz pracowni montera zabudowy i robót wykończeniowych w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Międzyrzeczu przy ul. Marcinkowskiego 26. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dotyczy projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Międzyrzeckim” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Część I – Zakup wraz z dostawą dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Międzyrzeczu ul. Marcinkowskiego 26- doposażenie pracowni montera zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie (opis przedmiotu zamówienia znajduje się w tomie nr III). CZĘŚĆ II - Zakup wraz z dostawą dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Międzyrzeczu ul. Marcinkowskiego 26- doposażenie pracowni dla zawodu technik budownictwa. (opis przedmiotu zamówienia znajduje się w tomie nr III).

II.5) Główny kod CPV: 44510000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
42650000-7
42652000-1
31730000-2
44000000-0
43800000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 14
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
 
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
 
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia w zakresie wskazanym w załączniku do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie art. 25a ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 4) Zamawiającego żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu z art. 25a ust. 1 . 5) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie z art. 25a ust. 1 dotyczące tych podmiotów. 6) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
 
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria
Znaczenie
Cena
80,00
Czas dostawy
20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-16, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu ul. Przemysłowa 2, 66-300 Międzyrzecz tel. 095-742-84-10; http://bip.powiat-miedzyrzecki.pl/; - inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Międzyrzeczu jest Pan Krzysztof Pukaczewski, e-mail: iod@powiat-miedzyrzecki.pl; - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Doposażenie pracowni ogólnobudowlanej, pracowni technika budownictwa oraz pracowni montera zabudowy i robót wykończeniowych w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Międzyrzeczu przy ul. Marcinkowskiego 26””, nr postępowania ES.272.39.2019.PL, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.1843 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; - obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; - posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ______________________ * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
 
 
Część nr:
1
Nazwa:
Część I – Zakup wraz z dostawą dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Międzyrzeczu ul. Marcinkowskiego 26 - doposażenie pracowni ogólnobudowlanej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Płyta kartonowo-gipsowa wodoodporna 25 szt. Szerokość płyty 1200 mm Grubość płyty 12,5 mm Długość płyty 2000 mm Powierzchnia w m2 2,4 m2 2. Płyta kartonowo- gipsowa ognioodporna – 25 szt. Szerokość płyty 1200m Grubość płyty 9,5 mm Długość płyty 2600m Powierzchnia w m2 3,12 m2 3. Płyta kartonowo- gipsowa zwykła – 50szt. Szerokość płyty 1200 mm Grubość płyty 12,5 mm Długość płyty 2000 mm Powierzchnia w m2 2,4 m2 4. Płytki ścienne – 60 m2 Grubość płytki 8 mm Wymiary płytki 25cm x 40 cm Zastosowanie wewnątrz budynków Kolor odcienie bieli, beżu, szarego Skala połysku połysk Gwarancja 5 lat 5. Płytki podłogowe 80m2 Grubość płytki 8,6 mm Wymiary płytki 45cm x 45 cm Zastosowanie wewnątrz budynków Kolor odcienie szarego, ciemnego beżu, imitacja betonu Skala połysku powierzchnia szkliwiona matowa Gwarancja 5 lat 6. Panele podłogowe 80 m2 Klasa ścieralności AC6 Wymiary panela 172 x 1286 mm Grubość panela 10mm Sposób montażu bezklejowy Gwarancja w pomieszczeniu użyteczności publicznej 3 lata Typ krawędzi 4 stronna v-fuga Materiał wykonania płyta hdf - struktura drewna Kolor do uzgodnienia 7. Pianka ( podkład) wygłuszająca pod panele 80m2 Wymiary: 790mm x 6200 mm Grubość : 5 mm Izolacja akustyczna: 22db Materiał: pianka polistyrenowa 8. Farba emulsja wewnętrzna 100 l Zastosowanie wewnątrz budynku Wydajność do 14 m2/l Rodzaj farby lateksowa Skala połysku mat Kolor: biel 9. Farba emulsja zewnętrzna 100 l Zastosowanie zewnątrz budynku Wydajność do 14 m2/l Rodzaj farby lateksowa Skala połysku mat Kolor biel 10. Styropian 12 cm do elewacji– 300 m2 11. Bloczki komórkowe gładkie 12 cm- 200m2 Szerokość (grubość) - 120mm Wysokość - 240mm Długość - 590mm Reakcja na ogień - Euroklasa A1 Odporność ogniowa - REI 240 12. Bloczki komórkowe gładkie 6 cm- 200m2 Szerokość (grubość) – 60 mm Wysokość – 240 mm Długość – 590 mm Reakcja na ogień - Euroklasa A1 Odporność ogniowa - REI 240 13. Listwa startowa do styropianu 12cm – 30 mb szerokość 123 mm grubość 0,5 mm 14. Siatka elewacyjna – 170 m2 Wymiary oczka 3,8 x4,7 mm Materiał wykonania : włókno szklane Gramatura 140g/m2 Gwarancja 2 lata 15. Narożnik z siatką 100 mb
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 43800000-1, 44000000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 14
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
Znaczenie
Cena
80,00
czas dostawy
20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:
 
Część nr:
2
Nazwa:
Zakup wraz z dostawą dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Międzyrzeczu ul. Marcinkowskiego 26- doposażenie pracowni dla zawodu technik budownictwa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) WIERTARKO-WKRETARKA AKUMULATOROWA UDAROWA BLDC 18V Makita lub równoważna - 10 szt. Dane techniczne: Wymiary (długość całkowita):182 mm Napięcie zasilania:18 V Typ akumulatorów:Li-ion Obsługiwane akumulatory:1,5 / 2,0 / 3,0 / 4,0/ 5,0 / 6,0 Ah Prędkość obr. na biegu jał. 1 bieg:0 - 500 obr./min Prędkość obr. na biegu jał. 2 bieg:0 – 1900 obr./min Częst. udarów na biegu jał. 1 bieg:0 - 7500 /min Częst. udarów na biegu jał. 2 bieg:0 - 28500 /min Maks. moment obr. Miękki / twardy:27 / 50 Nm Waga (EPTA): 1,5 - 1,8 kg Maks. Średnica wiercenia w betonie:13 mm Maks. średnica wiercenia w stali:13 mm Maks. średnica wiercenia w drewnie:38 mm Zakres mocowania:1,5 - 13 mm @ 2-biegowa akumulatorowa wiertarko- wkrętarka udarowa BLDC - bezszczotkowy silnik prądu stałego Technologia XPT - podwyższona odporność na pył i wilgoć Regulacja prędkości obrotowej spustem włącznika 21-stopniowa regulacja momentu obrotowego + wiercenie + wiercenie z udarem Prędkość obrotowa oraz moment obrotowy zostały zwiększone w porównaniu do wcześniejszego modelu Bardziej kompaktowa - w porównaniu modelem DHP459 zmniejszona została długość całkowita Uchwyt samozaciskowy Ergonomiczny uchwyt pokryty elastomerem Podwójna dioda LED oświetlająca obszar roboczy z funkcją opóźnionego wygaszania Nie współpracuje z akumulatorami BL1811G, BL1813G, BLI1815G (bez elektroniki) oraz akumulatorem BL1815 (18 V / 1,3 Ah) Dostarczana w walizce systemowej MAKPAC z 2 akumulatorami BL1830B (18V / 3,0 Ah) i ładowarką [WYPOSAŻENIE STANDARDOWE ŁADOWARKA DC18RC 195584-2 UCHWYT DO MOCOWANIA NA PASKU 346317-0 SZYBKOMOCUJĄCY UCHWYT WIERTARSKI 766027-7 KONCÓWKA WKRĘTAKOWA NR 2784637-8 WALIZKA SYSTEMOWA MAKPAC TYP 2821550-0 WKŁAD DO WALIZKI MAKPAC 837916-4 3 AKUMULATORY BL1830B (18 V/3,0 Ah)] • Silnik bezszczotkowy odznacza się wysoką odpornością i sprawnością • Łagodny rozruch zapobiega przed „szarpaniem” przy uruchamianiu szlifierki • Zabezpieczenie przeciążeniowe chroni narzędzie przed uszkodzeniem • Potrójna ochrona uzwojenia – kratka ochronna na głowicy uzwojenia kotwicy i opancerzone uzwojenie kotwicy to mniejsze zużycie silnika, a więc dłuższa żywotność • Możliwość zamiany położenia osłony tarczy bez użycia narzędzi usprawnia obsługę • Blokada wrzeciona ułatwia wymianę tarczy roboczej • Rękojeść dodatkową można montować z lewej lub z prawej strony • Bezprzewodowość szlifierki sprawia, że sprawdzi się ona szczególnie w miejscach trudno dostępnych • Walizka 1-boxx to gwarancja bezpiecznego i wygodnego przechowywania i transportu 2) Szlifierka akumulatorowa FLEX Makita , 125 mm, 18 V lub równoważna - 10 szt Rodzaj zasilania: akumulatorowe Napięcie: 18 V Prędkość obrotowa: 8500 obr./min Kolor: czarny Bezszczotkowy silnik 54v umożliwia lepszą wydajność w wymagających pracach Elektroniczny hamulec szybko zatrzymuje tarczę po puszczeniu włącznika Sprzęgło elektroniczne zmniejsza odrzut w przypadku zablokowania lub zakleszczenia tarczy Zabezpieczone siatką otwory wlotowe powietrza ograniczają zasysanie pyłu do silnika Ogumowana częściowo obudowa zapewnia przyczepność i komfort Obniżona konstrukcja blokady wrzeciona umożliwia maksymalną głębokość cięcia oraz większą ochronę przycisku podczas używania w ciasnych przestrzeniach Dwu-pozycyjne mocowanie uchwytu bocznego zapewnia większą wygodę i kontrolę Akumulator 54V XR FlexVolt zapewnia maksimum mocy I wydajności Dane techniczne: Prędkość bez obciążenia 9000 obr/min Maks. średnica tarczy 125 mm Gwint wrzeciona M14 Masa 2,9 kg Długość 400 mm Wysokość 125 mm Wibracje na ramionach- szlifowanie drobne 5.9 m/s2 Niepewność pomiaru K 1 (wibracje) 1.5 m/s2 Wibracje na ramionach-szlifowanie 2.9 m/s2 Niepewność pomiaru K 2 (wibracje) 1.5 m/s2 Ciśnienie dźwięku 84 dB(A) Niepewność pomiaru K 1 (hałas) 3 dB(A) Ciśnienie akustyczne 95 dB(A) Niepewność pomiaru K 2 (hałas) 3 dB(A) Technologia akumulatorów XR Li-Ion Napięcie 54 V Pojemność akumulatora 6.0 Ah 18v / 2.0 Ah 54v Moc użyteczna 405 W STANDARDOWE WYPOSAŻENIE 2-pozycyjna rękojeść boczna beznarzędziowo ustawiana osłona tarczy klucz do tarcz ładowarka wielonapięciowa XR 2 akumulatory Li-Ion XR FlexVolt ze wskaźnikiem stanu naładowania mocny kufer transportowy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44510000-8, 42650000-7, 42652000-1, 31730000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 14
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
Znaczenie
Cena
80,00
czas dostawy
20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Jeżeli powyższy opis przedmiotu zamówienia wskazywałby, w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń, znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza składanie rozwiązań równoważnych. Wszelkie rozwiązania pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe lub cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczących minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów dostępne w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych lub cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów lub cech użytkowych wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach/cechach użytkowych lub lepszych.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Międzyrzecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-12-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Paweł Lachowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-12-06 14:37:48
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-12-06 14:42:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-12-18 12:36:03
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
834 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony